Accountmanager binnendienst

Accountmanager binnendienst

Maak een goede doorstart binnen je carriere? Wij zoeken een Accountmanager binnendienst

null

10-10-2018

Je bent de spil op de afdeling verkoop, je handelt orders af, je maakt offertes en je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten. Daarnaast houd je je actief bezig met klantenwerving. Op IT gebied kun je een grote ontwikkeling doormaken, immers je werkt met uitmuntende IT specialisten samen. We bieden de mogelijkheid om door te groeien en je persoonlijke ambities waar te maken.

ACES IT is al meer dan 22 jaar toonaangevend binnen de lokale overheid en staat bekend als trusted advisor. ACES IT is gespecialiseerd in het ontwerpen, bouwen en beheren van IT-infrastructuren op locatie van de klant of in de Cloud. Onze aanpak is pragmatisch, professioneel maar vooral ook persoonlijk. Typerend voor ACES IT is haar ultieme servicegerichtheid en open bedrijfscultuur.

Om onze ambities te realiseren zijn wij op zoek naar een Accountmanager binnendienst (m/v).

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Het aantrekken van nieuwe klanten zie je als topsport. Je slaagt erin relaties op te bouwen en prospectie om te zetten in sales.
  • Creëren van kansen, schrijven van offertes, het sluiten van opdrachten.
  • Het up-to-date houden van alle activiteiten in het CRM-systeem.
  • Je hebt aandacht voor nieuwe trends en ontwikkelingen in de markt, en gebruikt die kennis ten voordele van het bedrijf en jouw klanten.
  • Je volgt de klant van nabij, en staat in voor de oplossingen die je hebt geboden en zorgt voor een ultieme klanttevredenheid.

Jouw Profiel

  • Je beschikt minimaal over een HBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring als commercieel medewerker.
  • Je hebt passie voor sales en IT, je hebt ondernemersmentaliteit.
  • Je bent representatief.
  • Communicatief sterk; zowel schriftelijk als verbaal (NL + EN).
  • Met empathie en enthousiasme ben je in staat de teamgeest te versterken.
  • Goede algemene kennis van IT infrastructuren en IT diensten is een vereiste.
  • Je kunt klantwensen vertalen naar onze oplossingen.
  • Je bent in staat in samenwerking met onze engineers offertes te maken.
  • Je vindt het leuk om te ondersteunen bij marketing activiteiten.
  • Ervaring op het gebied van Managed Services en Cloud is en pré.
  • Je hebt een geldig rijbewijs.
  • Je bent woonachtig in de omgeving van Eindhoven.

Wat bieden wij jou

Een uitdagende en veelzijdige baan waarbij jij jouw commerciële vaardigheden inzet om onze klanten optimaal te adviseren en maximaal te scoren. Samen met gespecialiseerde collega’s bedenk je professionele, hoogwaardige oplossingen die de klant écht verder helpen.

ACES IT hecht bijzonder veel waarde aan een goede relatie met haar medewerkers. Deze goede relatie is basis voor de goede uitvoering van onze dienstverlening. De medewerkers vormen immers de belangrijkste en daardoor onmisbare schakel tussen klanten en ACES IT. Daarom vinden wij een persoonlijke organisatie met prettige werkomstandigheden en werksfeer zeer belangrijk. Samen met goede arbeidsvoorwaarden en een zeer uitgebreid pakket aan secundaire voorzieningen, zal dit leiden tot een duurzame en prettige arbeidsrelatie.

Verder bieden wij jou:

  • Een fulltime contract (40 uur).
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Jaarlijkse winstuitkering.
  • Werken met de nieuwste technieken.
  • Telefoon
  • Werken bij een persoonlijk betrokken organisatie.
  • Mogelijkheid tot het volgen van traingingen en/of opleidingen.
  • Doorgroei mogelijkheden naar accountmanager buitendienst.

Interesse?
Indien je geïnteresseerd bent in deze functie kun je jouw CV met motivatie  sturen naar edwin.daems@aces-it.nl of per post naar ACES B.V., Dillenburgstraat 49, 5652 AM te Eindhoven, t.a.v. Edwin Daems. Voor meer informatie kun je terecht op www.aces-it.nl of contact opnemen via telefoonnummer 040-264 53 00.

Geen Commentaar

Sorry, het reactieformulier is gesloten op dit moment.

×