Worstelt u ook met uw Teamsvergaderingen en Teams telefonie?

Worstelt u ook met uw Teamsvergaderingen en Teams telefonie?

uitgelichte-afbeelding-UC-met-CU

Worstelt u met Teams videobellen en Teams telefonie binnen uw organisatie?

Wilt u inzicht en controle over de prestaties van uw Teams?

Dat is heel begrijpelijk, aangezien 98% van de bedrijven zegt dat Teams communicatie belangrijk is voor hun organisatie; echter, 50% van alle helpdesk tickets hebben betrekking op deze communicatie.

 

Ontdek ControlUP Edge DX, dé oplossing om de prestaties van uw MS Teams-gebruikers in kaart te brengen.

Video, audio en telefonie: Op basis van vooraf ingestelde triggers, kunnen meldingen worden verstuurd naar gebruikers wanneer bijvoorbeeld hun wifi-verbinding onvoldoende is. Hierdoor wordt Teams niet langer onterecht de schuldige, terwijl de oorzaak ergens anders kan liggen.

Historische gegevens: Een ander voordeel van ControlUP Edge DX is de mogelijkheid om terug te kijken in de historie. Gebruikers melden tijdens een meeting of gesprek vaak niet dat er problemen zijn of waren. Met onze oplossing kunt u achteraf analyseren wat er misging tijdens belangrijke meetings of gesprekken, zodat u maatregelen kunt treffen om dit in de toekomst te voorkomen.

Kies voor ControlUP Edge DX en verbeter de prestaties van uw MS Teams vandaag nog!

Met ControlUp Edge DX heeft u realtime gegevens beschikbaar over Teams (of Zoom)-vergaderingen, waarbij apparaat- en netwerkprestatiegegevens beschikbaar zijn om snel slechte verbindingen of andere UC-problemen op te lossen.

Unified Comms Dashboard

Ontdek problemen met audio, video en het delen van het scherm tijdens gesprekken en bijeenkomsten.

  • Score voor de kwaliteit van oproepen en vergaderingen
  • Oproep distributie op basis van ervaringsrapportage
  • Oproep score
  • Succes-/foutenrapporten
  • Filter dashboardgegevens
  • Sorteerbare oproep- en vergadergegevens

Gedetailleerde meetings & Oproepen

Door Teams (of Zoom) en Edge DX-apparaatgegevens te combineren, kan uw IT-afdeling de oplostijd van een storing terugbrengen van uren tot minuten door de oorzaak van een mislukte oproep/bijeenkomst te achterhalen.

  • Details van netwerk en apparaat van beller en ontvanger
  • MOS-metingen
  • Audio-metingen
  • Video-metingen
  • Jitter-metingen
  • Pakketverlies-metingen
  • Uitgebreide prestatiegegevens per apparaat bekijken op het moment van de oproep

ACES IT en ControlUP, de perfecte combinatie om uw Teams communicatie op een hoog peil te krijgen

Meer informatie

ACES IT heeft een diepgaande kennis en ervaring met moderne infrastructuren, werkplekconcepten en virtuele omgevingen. Gecombineerd met een expertise in het product ControlUP biedt dit voor alle organisaties (bedrijven en overheden) de perfecte oplossing voor snelle en stabiele Teams communicatie en virtuele werkplekomgevingen.

Neem vandaag nog contact met ons op om te bespreken hoe wij u kunnen helpen via telefoon: 040 – 264 53 00 of laat via de onderstaande velden een bericht achter.

Geen Commentaar

Sorry, het reactieformulier is gesloten op dit moment.

×