Aces Support

null

Aces ondersteuning op afstand

Ondersteuning op afstand? Onze specialisten nemen een computer op uw locatie over en kunnen vervolgens de gewenste ondersteuning bieden.

Op verzoek van een van onze specialisten kunt u onze remote control software downloaden. Dit kunt u doen door op de afbeelding aan de rechterzijde van deze pagina te klikken.

Veilige en betrouwbare ondersteuning

Het gebruik van een beveiligde verbinding en het feit dat u vanaf uw computer toestemming moet geven, zorgt voor een veilige wijze van remote ondersteuning. U kunt precies volgen wat er gebeurt en kunt op elk moment de sessie verbreken. Eenmaal verbroken kan er pas een nieuwe sessie worden gestart als u daarvoor weer toestemming geeft.

Heeft u een bestaande of nieuwe support aanvraag?

Heeft u een supportaanvraag? Neem dan telefonisch contact op met uw account manager, uw technisch contact of via onze Managed Servicedesk. Dit kan via ons centrale telefoonnummer (040)  2645300 of vul het contactformulier onderaan deze pagina in.

null

Aces Servicedesk Portal 

Maakt u gebruik van managed diensten dan kunt u voor service requests en changes terecht op de Aces Servicedesk Portal. Via deze portal kunt u incident of wijzigingsverzoeken indienen of de status van uw meldingen volgen.

null

Overzicht van uw Uren Support Contract

De laatste status van uw Uren Support Contract (USC) kunt u inzien via de hiervoor bestemde portal. U kunt op deze portal (via de onderstaande knop) inloggen met de aan u verstrekte inloggegevens.

null

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met onze supportafdeling van Aces via telefoonnummer 040 – 264 53 00 of laat via de onderstaande velden een bericht achter.

×