ACES IT ondersteuning op afstand
Ondersteuning op afstand? Onze specialisten nemen een computer op uw locatie over en kunnen vervolgens de gewenste ondersteuning bieden.
Op verzoek van een van onze specialisten kunt u onze remote control software downloaden. Dit kunt u doen door op de afbeelding aan de rechterzijde van deze pagina te klikken.
Veilige en betrouwbare ondersteuning
Het gebruik van een beveiligde verbinding en het feit dat u vanaf uw computer toestemming moet geven, zorgt voor een veilige wijze van remote ondersteuning. U kunt precies volgen wat er gebeurt en kunt op elk moment de sessie verbreken. Eenmaal verbroken kan er pas een nieuwe sessie worden gestart als u daarvoor weer toestemming geeft.
Heeft u een bestaande of nieuwe support aanvraag?
Heeft u een supportaanvraag? Neem dan telefonisch contact op met uw account manager, uw technisch contact of via onze Managed Servicedesk. Dit kan via ons centrale telefoonnummer (040) 2645300 of vul het contactformulier onderaan deze pagina in.
ACES IT Servicedesk Portal
Maakt u gebruik van managed diensten dan kunt u voor service requests en changes terecht op de ACES IT Servicedesk Portal. Via deze portal kunt u incident of wijzigingsverzoeken indienen of de status van uw meldingen volgen.
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met onze supportafdeling via telefoonnummer 040 – 264 53 00 of laat via de onderstaande velden een bericht achter.