Zijn uw gebruikers tevreden?

Zijn uw gebruikers tevreden?

Zijn uw gebruikers tevreden?

null

Gunt u uw medewerkers een optimale gebruikerservaring?

En gunt u uw IT-beheer afdeling inzicht en snel pinpointen van problemen?

Er wordt steeds meer hybride gewerkt en gebruikers van nu vereisen steeds meer een goed presterende werkplek als arbeidsvoorwaarde. Voor IT een bijna onmogelijke taak om alle aspecten die betrekking hebben op een digitale werkplek te observeren, analyseren en optimaliseren.

Herkent u het volgende?

 

“Mijn systeem is zo traag”, “niets werkt vandaag”, “ik word er iedere keer uitgegooid”, “mijn systeem reageert niet meer”, “Microsoft Teams is niet vooruit te branden”.

Veelgehoorde klachten met onduidelijke probleemomschrijvingen.
Wat moet u hiermee? Voor zover u kunt zien staan alle spreekwoordelijke lampjes op groen. U hebt het gevoel door een dikke mist te varen.
Hoe komt u achter de oorzaak van dit soort klachten? Ligt het aan de serveromgeving? de infrastructuur? de virtuele desktop omgeving? de verbinding van de gebruiker zelf? de computer of laptop van de gebruiker? de applicatie die wordt gebruikt? de WiFi verbinding? etc.

Resultaat is ontevreden gebruikers en een organisatie (directie/bestuur) die de druk gaat opvoeren. Er worden soms dure consultants ingehuurd om te proberen de oorzaken te achterhalen. Vaak verzandt dit in trajecten van weken of zelfs maanden.

Er is nu een unieke tool die u feilloos inzicht geeft in uw IT en haar knelpunten

Wij onthullen voor u de oplossing: ControlUp “Digital Employee eXperience (DEX)”, een platform dat onmisbaar is voor het aanbieden en onderhouden van een goed presterende en stabiele desktop omgeving aan uw gebruikers.

Vandaag de dag verwacht elke gebruiker dat, ongeacht waar hij of zij zich bevindt, en met welk apparaat hij of zij ook werkt een optimale gebruikerservaring.
Helaas zijn er talloze factoren die deze ervaring negatief kunnen beinvloeden.
Denk hierbij aan slechte WiFi in bepaalde ruimten, een slechte Internetverbinding bij iemand thuis, een applicatie die veel resources gebruikt en daardoor een negatieve invloed heeft op andere gebruikers, erg lange inlogtijden etc. etc.

Dus als gebruikers bij de IT-afdeling komen klagen, waar moet je beginnen met zoeken naar een oorzaak wanneer er zo veel kunnen zijn? Dit terwijl de druk op de IT-afdeling door beperkte resources al onder druk staat.

ControlUp biedt een “begin tot eind” beeld van het computergebruik door eindgebruikers (End User Computing (EUC)) en verzamelt statistieken in realtime, zodat u problemen kunt identificeren, opsporen en oplossen voordat ze een negatieve invloed hebben op de digitale gebruikerservaring van uw medewerkers en hun productiviteit.

Door middel van automatisering biedt ControlUP de mogelijkheid de werkplek qua performance te optimaliseren.

Met ControlUp bewaakt u de EUC infrastructuur inclusief de Hypervisors, het VDI-platform (Citrix Virtual Apps and Desktops, VMware Horizon, Microsoft Remote Desktop en Azure Virtual Desktop) de virtuele werkplekken en meer. Dit zowel on-premises als in de Cloud.
U beschikt over een realtime monitoring van de gebruikerservaring, ongeacht de locatie van de medewerker. Vanuit een intuïtieve Console heeft u alle statistieken bij de hand van alle onderdelen die nodig zijn om een virtuele werkplek aan te bieden aan uw gebruikers.

Wat biedt ControlUp uw gebruikers en uw organisatie:

  • een goede en consistente gebruikerservaring
  • prettig en productief werken: optimale prestaties van VDI/EUC-sessies en het voorkomen van onnodig lange inlogtijden
  • beschikbaarheid van belangrijke bronnen voor gebruikers
  • inzicht in de geïntegreerde communicatiesystemen (audio/video/telefonie)
  • ondersteuning bij het optimaliseren van prestatieproblemen door het thuisnetwerk
  • sneller worden geholpen bij performanceproblemen

Wat biedt ControlUp uw beheerders:

  • veel besparing van hoge kosten en tijd voor specialistische troubleshooting
  • bewaking van uw EUC-infrastructuur, inclusief Hypervisors en VDI-platformen, tot op het individuele procesniveau
  • realtime monitoring van de gebruikerservaring, ongeacht de locatie van de werknemer
  • begeleide, contextuele analyse van de onderliggende oorzaken en probleemoplossing
  • proactieve waarschuwingen en kant-en-klare oplossingen
  • dashboards met alle benodigde inzichten
  • infrastructuurprognoses en maatadvies
  • gedetailleerde gebruikerservaring en activiteitenrapportage
  • EUC-omgevingstrends en -analyse
  • automatisch testen van de beschikbaarheid van virtuele toepassingen en desktops
  • automatisch testen van de beschikbaarheid van SaaS, Web-toepassingen en netwerkbronnen

ACES IT en ControlUp

ACES IT heeft als partner van ControlUP een diepgaande kennis van het product. Dit gecombineerd met de jarenlange kennis van, en ervaring met, IT-omgevingen zoals VMware Horizon en Citrix Virtual Apps and Desktops maakt ACES IT voor u dé perfecte partner voor het succesvol implementeren van ControlUp in uw omgeving.

Meer informatie

Wilt u meer weten over ControlUp? ACES IT is partner van ControlUp en kan u er alles over vertellen.
Neem dan contact op met de verkoop afdeling van ACES IT via telefoonnummer 040 – 264 53 00, stuur een E-mail naar verkoop@aces-it.nl of laat via onderstaande velden een bericht achter.

Geen Commentaar

Sorry, het reactieformulier is gesloten op dit moment.

×